Małe kroki do bycia fit

Małe kroki do bycia fitOdchudzanie z reguły kojarzy się z odmawianiem sobie przyjemności i katorżniczymi ćwiczeniami. A wcale nie musi tak być! Bycie fit jest naprawdę przyjemne i proste! Wystarczą małe kroczki aby odmienić swoje życie na lepsze! 1) nie zmuszaj się – chciej się zmienić. To najważniejszy krok. Nawet jeśli zmiana wynika z odgórnego nakazu to CHCIEJ! Myśl o tym ile korzyści to przyniesie, jak dobrze będziesz się czuć i wyglądać. 2) zacznij od codziennych zadań – wstań pół godziny wcześniej, zjedz pożywne śniadanie, wypij spokojnie herbatę, nie śpiesz się. Miej czas na przygotowanie drugiego śniadania - ono też jest ważne! A co powiesz na poranne ćwiczenia? Może parę przysiadów, trucht w miejscu lub nawet przebieżka po lesie? 3) Do pracy/szkoły jedź rowerem! Szybciej przebijesz się przez korki, a organizm na pewno wynagrodzi Ci ten wysiłek. Możesz wziąć coś na przebranie oraz dezodorant aby pewniej się czuć i nie obawiać przykrego zapachu przez cały dzień. 4) zjedz lekki obiad - nie pomijaj tego posiłku. Nie dopuszczaj do sytuacji kiedy ssie Cie w żołądku. 5) po powrocie do domu zjedz kolacje nie późnij niż 3 godziny przed snem. Dzięki temu organizm będzie mógł w nocy odpocząć. Watro zjeść na noc jabłko aby usprawnić prace jelit. Połóż się spać ok. 22. Nie siedź zbyt długo – to nie ma sensu. Jeśli chcesz obejrzeć film to nagraj go, przecież jutro wstajesz wcześniej niż zwykle.