Sprawdzamy działanie protein w płynie

Sprawdzamy działanie protein w płynieW zasadzie wybór formy odżywki proteinowej - proszku bądź płynu, zależy od naszych osobistych preferencji. W przypadku proszku mamy również bezpośredni wpływ na dawkowanie odżywki. Spróbujmy znaleźć zalety protein w płynie. Po pierwsze - podręczność. Odżywkę proteinową w płynie możemy zabrać ze sobą na trening, wypić ją przed i po treningu, bez konieczności przygotowywania jej w kuchni. Wiele płynów posiada mniej skuteczne białko serwatkowe - na to też warto zwrócić uwagę. Po drugie - wzmocnienie węglowodanami. Kiedy podczas treningu lub przed nim czujemy się na siłach, warto sięgnąć po płynną odżywkę białkowo-węglowodanową, która szybko nas wzmocni. Tego typu preparaty są szczególnie polecane osobom z niedowagą, którym ciężko osiągnąć przyrost masy mięśniowej. Regularne dostarczanie kalorii może znacznie ułatwić trening. Po trzecie - dobry posiłek to podstawa. Pamiętajmy, że każda odżywka jedynie suplementuje prawdziwe, pełnowartościowe posiłki. Warto je spożywać regularnie, dbając o odpowiednią w nich ilość białka i węglowodanów.